120322 - Fint besök

Kommer inte ens ihåg dagarna längre, haha. Men för ca. 2 veckor sen kom Robin hit och hälsade på mig! Otur (eller tur i oturen jaa...) som det var så jobbade jag de flesta dagarna, och ganska långa pass. Men vi hann ändå mysa massor i åtta dagar innan han åkte tillbaka till T-town och lämnade mig, haha. Började sakna han direkt, vad annars liksom...



Jobbar ganska mycket nu faktiskt. Eller kunde såklart vara mer men är sjukt nöjd med alla timmar jag får! Har också varit i Boden en sväng och jobbat i butiken där och det var ju kul att testa på en ny butik, även om jag inte är något stort fan av Boden i sig, haha. Så nu blir det jobb i Luleå imorgon, Boden på lördag, Luleå på söndag och på måndagmorgon tidigt före fan åker jag till Trondheim och hälsar på! Blir mysigt som tusan. Stannar där till på torsdag/fredag då jag åker vidare till Umeå och hänger på festival med finaste Isabel hela helgen! ♥


Det var väl en snabb update om vad som händer just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0