120116 - Verkligheten

I lördags drog jag till Ida på salongen och fixade håret och sen drog vi hem till dom där Annika och Madde var. Så drack vi och drack. Jag har aldrig nånsin känt sån ångest över att stoppa i mig alkohol. Kändes som att jag drack OCH var gravid, helt sjuk känsla. Men det gick såklart över eftersom och påväg till Bläst halkade jag och Ida och det slutade med taxi hem och massor av is på hennes ben. Stackars flicka. Vi andra drog på Cirkus och sen på Downtown, vad annars liksom. Efter krogen tog jag mig inte hem så det sluta med efterfest, haha, hos Ida mfl. Klockan 05.00 efter att jag vilat på soffan ett tag, fick jag tag i en taxi och hejbara så var jag hemma. Med en krossad ruta på iphonen. Oooops. Där låg min babe i sängen och märkte mig inte ens, haha.
Söndag igår, och absolut ingenting hände. Gick runt i trosor hela dagen förrutom när jag orkade dra på mig en byxa och gå till 7-11 och köpa en läsk ;) Vi spelade kort hela dagen, sov på soffan, åt mat och bara myste på. En sjukt bra dag fast den innehöll absolut ingenting.. :)
Nu när Robin har dragit på jobb tills inatt så har jag städat lite och ska snart börja med min middag :D Sen ska jag dra och träna och handla mat! Har inte tränat på evigheter och vet faktiskt inte om jag får träna eftersom jag inte är helt återställd ännu. Men lite borde jag väl få göra. Imorgon är det jobb och det ser jag fram emot!!!
Frukooost!
Helt otroligt att vi har lyckats hålla liv i våran orkidé sen september! Men när den bara hade en blomma kvar bestämde sig Robin att köpa en ny, bra ;)
Handlingslista har jag fått mig ordnat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0