120108 - Søndag

Då var helgen slut. I fredags var jag less av att ligga hemma så nær kvællen kom drog jag till Ida & Madde och dær væntade tacos och mys med mina fina ♥
Igår var det lørdag och då var det jobb. Efter det lagade min babe den godaste middagen på længe. Vi fick en inomhusgrill i julklapp så den kom till anvændning och så blev det grillspett i januari :D Inte illa! Sjukt gott var det... Men nog fick jag ner efterrætten också ;)
MUMS!
HAHA værldens finaste ♥
Idag tænkte jag træna men det får nog vænta till imorgon eller tisdag.. Eller nån dag. Måste gøra upp ett program eftersom att jag inte får gøra så många øvningar. Hæhæ. Ska iallafall ta en promenad sen, med eller utan sællskap! Pøss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0