120103 - Børjan av 2012

Mmh nææ, ingenting har ju hænt på tre veckor. Eller? :p Orkar inte dra en så utførlig sammanfattning av dessa veckor men lite ska jag væl kunna få till ;) Har varit SJUKT dålig med kameran så blir inte många bilder.



Julen børjade med en alldeles før lång tågresa. Sen blev det julklappar, mys, julmat, familjen, vænner och allt annat perfekt ♥


Julgranen hemma hos mig & Robin :)


Julafton!


Nyår spenderades i Lensvik med Robins familj osv, och nyårspussen var perfekt ♥


Världens finaste på nyårsafton!


Det nya året børjade ju inte på bæsta sætt eftersom jag hamnade på akuten i förrgår och andra skitsaker. Men nu kan det som sagt var bara bli bættre. Så længe lilla plutt i magen mår bra så mår jag bra.


Vi har också bytt ut lite möbler här hemma och köpt lite nya saker. Idag slängde jag ut julgranen, blir lite rastlös av att inte göra nånting på flera dagar... Men men, vila säger dom så vilar gör jag.


Sovrummet.


En av mina minigranar får stå kvar. Är ju trots allt vinter ännu.


Finaste radion!! :D Och finaste Markus såklart :)


Myspys.


Mysigaste pläden! Hårig på ena sidan och fleece på andra sidan ♥


Vardagsrummet :)


Så att HEJ 2012!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0