111009 - Sjuk och sjukare

Sådär, då har jag varit hemma från jobbet i en vecka. Åkte till läkaren igår igen och fick starkare antibiotika, så nu jävlar ska jag bli frisk SNART! Som tur är så har jag blivit väl omhändertagen av både mina tjejer och snällaste gutten ♥ Ni vet att ni är bäst. Har blivit endel filmer, serier, soffan, sängen, apelsinjuice... Ja, ungefär så. Ikväll är det fest i kollektivet, reunion. Kul att JAG är sjuk då och inte får dricka. Om jag orkar ska jag iallafall svänga förbi och säga hej... Nykter. Hade ju varit kul att träffa lite folk kanske. Extremt sällskapssjuk är jag också nuförtiden, haha. 

Jaja, ska väl inet klaga så mycket... Vi bor precis vid en skatepark och idag är det ett Volcom-team där och håller i någon tävling, så har ju inte den sämsta utsikten från vardagsrummet så att säga, hähä. Även om det var lite väl mycket småpojkar.... Haha.




Så kan jag ju avsluta det här inlägget med att berätta att... Jag tror det är kärlek i luften ;) ♥♥ Hihi.

Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Lycka till med både hälsa och kärlek. Kram!

2011-09-10 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0