110922 - Ensam

Idag har jag jobbat och sen drog jag, Madde och Isabel på IKEA. Hihi. Köpte lite fina saker till nya rummet. Ni förstår att i våran lägenhet har vi tre sovrum och bor fyra personer. Vi ska bo här 5 månader och nu har halva tiden gått. Det innebär att jag och Isabel har delat rum från vi flyttade in tills nu, medans Madde och Ida har haft varsitt rum. Idag var det dags för mig och Isabel att få egna rum och jag fick mittenrummet. Helnice :D Så nu är här ROSA och fint!! :) OCh det har vi pysslat på med hela kvällen, hehe.
Och ja, det är bara småsaker som lådor osv som är mitt. Möblerna tillhör lägenheten ;)
Men så ska ni få se Isabels mysiga rum :D
Ihelgen ska vi få upp bilder på väggarna! Haha lite kalt just nu.
Imorgon är det jobb på Ordning&Reda, och sen ska jag raka vägen till Robin för där blir det tacos, film och mys :D Wie, längtar!! På fredag är det Idolmys med mina roomies och Vilde tror jag ♥ Lördag är det fest hos Robin, kanske byn? Vem vet ;) Söndag är jag LEDIG så då ska jag bara slappa. Aaah. Just nu kunde jag absolut inte haft det bättre i mitt liv ♥
Jaja, då är det bara försöka sova då... Första natten ensam på evigheter. Det suger. Men kanske är skönt också ibland, bara att jag inte fattat det ;p Natta!

Kommentarer
Postat av: Jørn Egil

Må vær kul hainn der Robin? <3

2011-09-24 @ 06:54:21
URL: http://lensviksenior.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0