110919 - Höst och höst och höst

I lördags drog jag och Isabel på fest med Douglas hos resten av Sundsvallarna. Det var ju koseligt med korvfest. Sen drog jag och Ibbo på Downtown. Fifan, var längesen. Säkert 1,5 månad sen!! Eller mer?! Blev iallafall en tidig hemgång, blö.
En kväll på Mellomveien. Spooooky.
Isabel började äta på fingrarna...
Jonssa var sur för att han förlorade...
Dogge skulle härma KOSSAN men visste inte riktigt hur man gjorde så först blev det en gris...
Och sen...?
Men sen fick han till det!
Jag ville typ också leka kossa...
Sjukt coola grabbar
Söndag var det dags för jobb och det gick ju fint. Sen cyklade jag till Robins nya lägenhet och där koste vi oss bara :D Så sjukt mysigt med höst!!
Idag var min första jobbdag på Ordning & Reda. Gah vad jag redan älskar det!!! :D Så nu blir det upplärning i några dagar. Kommer jobba på TRE olika ställen den här veckan, haha. Men det går bra det också, iallafall när det bara är den här veckan.
MYSIGA Trondheim!!! :)
Nu är det verkligen höst i Trondheim, mys.
Nu ska jag bara sitta här och läsa mina papper och försöka fixa ihop mina jobbdagar i veckan. Sen kommer Isabel hem och då ska vi äta en helt sjukt god middag så ni anar inte!! :D Sen borde väl Dogge komma hem också... Inge kul att vara ensam hemma :( Så drar jag till Robin senare eftersom att det är jobb på IKEA imorgon = nära, hähä.
PUSSIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0