050911 - Ingen er så nydelig som du

Jävlar vad fort veckorna går! Ihelgen har jag bara tagit det lungt. Fredag jobbade jag sent, och lördagkväll drog jag en sväng till läkaren och satt på akuten några timmar... Var kanske inte så akut som stackarna som hade slagit i huvudet i marken och sånt, men har haft så sjukt ont i magen och jaaa, behöver väl inte gå in på mer detaljer men nu äter jag iallafall atibiotika och det är inte så kul som man kan tro, hähä, för dom gör så jag mår illa och spyr... Så att så kul har jag det just nu. Blev inget jobb igår, och idag blev det bara en timme. Men som tur är så har jag mina fina älskade vänner runt mig dygnet runt vilket gör att dagarna går lite lättare ♥ Trots all skit så är jag så glad just nu att jag bara skulle kunna börja GRÅTA, haha. Helt sjukt. Det är nämligen så att jag har nog bestämt mig för att stanna kvar i Trondheim ett tag till, för just nu är det alldeles för bra för att åka härifrån... ♥ Ni vet, när hjärtat säger till så får hjärnan säga vad den vill.. ;)

Näää, nu blev jag sjukt sugen på att se på Tzatziki så det måste jag väl göra då :D Sen ska jag laga middag till mina tjejer som jag saknar massor nu!!

Ingen er så nydelig som du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0