111113 - Min kärlek

Igår åkte alltså Robin bort. Nä, kanske ingen stor grej tycker vissa. Men för mig är det en enorm sak!! Jag saknar ju mitt hjärta.


Idag var jag ute och åt middag på Solsiden med Madde och Isabel, och sen gick vi hem till dom en sväng så var Ida och Dogge också hemma. Koseligt då. Sen gick jag en liten tur med Madde och så var jag hemma igen.


... Och så började jag sakna min söta ännu mer. Han kommer inte hem imorgon heller. Som tur är håller Isabel mig sällskap då!!


Therre sa igår att hon kommer ihåg när jag var hemma under sommaren ett tag och sa att det hade börjat några vakter på Ikea. Kommer ihåg den dagen jag träffade Robin första gången och kom hem till mina brudar och berättade om hur sjukt SNYGG han var. Var en dröm att jobba dom dagarna som han jobbade... ;) Så var det en ganska otäck kväll på jobbet och jag jobbade ensam. När jag skulle gå hem så sa Robin att jag skulle ringa han om det hände nåt på vägen hem... Och jag svarade att jag inte hade hans nummer ;) Efter det fick jag hans nummer, hehehehe, vi smsade massor, pratade på jobbet... Sen spelade vi kubb med resten, var några gånger på Choco Boco... Så kom han till mig en kväll och åt grandis och såg på Forest Gump ;) Somnade brevid mig i min soffa... Jag vaknade klockan 0530 och slängde ut stackaren för att jag inte ville att han skulle sova över, HAHA! Så blev det mer filmkväll... Sen ut på krogen, sova över, hålla handen, pussas massor... Det ena ledde till det andra och nu bor vi tillsammans, han ska bli pappa till den lilla bebis jag har i min mage just nu och han är the love of my life ♥ Trodde aldrig att det skulle sluta såhär för oss, aldrig någonsin. Jag har haft sån SJUKT tur som har träffat Robin. Så omtänksam, generös, snäll, kärleksfull, söt, ordningssam ;) , ordentlig, SNYGG!!!, mysig... Allt, som inte några ord kan beskriva. Du gör mig hel hjärtat, tack för att du finns ♥ Jag älskar dig. Och SAKNAR DIG!


quote-book: submitted by:starbuckie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0