111112 - 10 veckor

Idag är första dagen på den tionde veckan med bebis i magen. Iallafall enligt mina egna beräkningar, men eftersom att jag tydligen inte får komma till läkaren förrns om 2 veckor så är det ju ltie svårt att veta exakt. Men men. Där omkring iallafall.


I torsdags jobbade jag sista dagen för den här veckan. Det firade jag med sushi hemma i soffan, all by myself. Fick nämligen nys om att man faktiskt kan äta en viss sushi fast man är gravid - lycklig tjej! Kyoto har stans bästa sushi, utan tvekan!

Igår var det fredag och då blev det storstädning av gamla lägenheten eftersom att ingen av oss bor kvar där och paret som egentligen bor där ska komma tillbaka på 2 veckor.
Var lite dimmigt ute.
Så var det bara att börja städa ur!
Då var det bara att flytta ut! :D
Det här var början... Dammråttor och kaos.
Ännu mera kaos.
ÄNNU mer kaos...
FÄRDIIIG! :D
Idag skulle jag åka med Robin till Lensvik men missade bussen så att det blev inte så... Istället ska jag kanske ta en prommis till ikea, städa lägenheten ORDENTLIGT och sen festa nykter. Blir intressant. Så, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0