111106 - Jag saknar er...

Jag hade velat vara hemma hos Therre och lillan och spela wii, dricka oboy, leka med dockhusen. Jag hade velat vara hemma hos mamma och pappa och se tv, baka, æta god middag och sitta vid køksbordet och prata med dom och se på nær dom løser korsord. Jag hade velat vara uttråkad och lægga mig i sængen och kramas med mina kissor tills dom blev arga och bet mig før att jag var så jobbig. Jag hade velat vara med Karin och gå på stan och se gå hem till henne och mysa och prata om allt och ingenting. Jag hade velat æta kladdkaka med mina finaste flickor Maja, LH och Karin. Jag hade velat skratta och ha kul med mina Barcelonaflickor! Jag hade velat sitta på strandpromenaden med Denice och prata, fundera och bara vara. Jag hade velat jobba tillsammans med Renee och skratta, prata vett och bara ha det kul med min fina. Jag hade velat æta mosters bulla och bli utfrågad om hur det går med killarna...
Istællet sitter jag hær i en stad jag inte ens vet om jag vill spendera hela mitt liv i, utan dom som betyder mest av allt før mig, ensam hemma, nær det ær pissvæder ute, mår illa, har så jævla ont i magen och ja... Vet inte om det ær før att jag ær extremt kænslig just nu, men idag tror jag inte att tårarna slutar forsa om jag ska vara ærlig.
JAG SAKNAR ER!!!!!! Allihopa.

Kommentarer
Postat av: LH

Vi saknar dig också <3

2011-11-06 @ 14:25:50
Postat av: Syrran

längtar till du kommer o hälsar på, även fast det bara är ett par dagar...

2011-11-06 @ 16:00:52
Postat av: H

<3

2011-11-08 @ 09:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0