011111 - Många funderingar...

Har ænnu inte forstått att min fina moster ær borta. Att hon har blivit himlens finaste ængel. Har kommit på mig sjælv flera gånger att kolla upp mot himmelen och hoppas på att hon ser mig och ser hur mycket jag saknar henne och ønskar att hon har det bra!! Igår hade hennes fina små dagisbarn fått høra vad som hænt, att deras frøken hade åkt upp till himmelen, och barnen hade så søtt frågat nær Lena kommer tillbaka. Ja, jag undrar också... Før vi væntar på dig! ♥


Mitt i allt hemska så måste man førsøka blicka framåt, æven om det kænns som att dagarna ær långa som en evighet och det ær ett stort hål i hjærtat. Idag har jag bl.a. funderat på babynamn och kommit på vad babyn ska heta om det blir en pojke... Som alla tror ;) Kan ju dock hinna ændras men just nu ær jag sæker! ;D
Lite bilder då, før det har jag massor av. Glømde min kamera i Lensvik, men har ju iphone ;)



Hær inne ligger lilla pyret! Tycker dock att magen har MINSKAT sen jag tog den hær bilden før ca. 1 vecka sen?! Haha.



Jag och Isabel packade ryggsæcken och gick ut på tur en dag. Nær vi kom fram till vårat mål så børjade det SPØREGNA! Så ja, var bara att gå hem och ha fika hemma... Haha.



Idag var det en sjukt grå, mørk høstdag...



Det var allt før idag. Nu ska jag byta gardiner och kanske dricka varm oboy och vænta tills mitt fotbollsproffs kommer hem och kramaaas med mig ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0