110529 - Hej och hejdå

Jävlar vad fort dagarna har gått. Antar att tiden går fort när man har roligt. Vad har jag gjort under min tid hemma då? Varit ute och fotat med bästa syster som har investerat i en värstingkamera. Nu ligger jag ju i lä med min ;) Fan då. Ätit masor. Myst massor. Igår drog jag till Luleå och träffade Isabel och planerade lite Trondis och snackade lite gojja ;D Sen drog jag till Karin och där förpartade vi några stycken innan vi sen drog till Emelie mfl. födelsedagspartaj ;D Där blev det mycket av det goda och det hela slutade med en tur in till Allstar och träffade många fina ♥. Sen blev det nattmacka för mig och Olle men det hela slutade med att han somnade på en gång, men då var det ju mer över till mig ;) Hihi. Idag vaknade jag pigg och utvilad trodde jag... Slog på en film och sen skulle vi "vila" och då var man visst inte så utvilad ändå, haha. Sen åkte jag hem, firat mamma på morsdag, ätit ännu mera gott, varit hos syster och sagt hejdååå. Lika jobbigt som vanligt, men nu dröjer det förhoppningsvis inte så länge tills vi ses igen eftersom vi har en semester inplanerad i sommar! Hoppa bara jag får ledigt så det ordnar sig :)

Sådär det var nog allt. Kan inte fatta att jag flyttar tillbaka till Trondheim på tisdag??? Haha. Jag är mer än redo för det här äventyret, utan tvekan. Sen är frågan vad som händer sen, men det bästa är ju att inte vara planerad!! :) Men man har väl alltid en plan där långt bak i bakhuvudet... 

Har inga bilder att ladda upp precis nu, men bjussar på en gammal en. En sommarkväll när jag och sirran var ute och fotade. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0