110522 - Stugan

Idag har hela familjen varit i stugan. Där var en hel del släkt, och vissa som jag inte träffat på år! Haha. Var kul. Såhär ser det ut när man kommer ovanför polcirkeln ;)


Jag och syrran var snabba med kameran när renarna kom fram, haha.


Mera renar...


Och lite mera!


Pappa åkte ut med båten en sväng medans jag höll mig på land ;)


Soligt och fint! Dock inte varmt alls... Hah.


Drog med sis till stranden en sväng... Inget badväder tyvärr ;)


Massa bus med bästa lilla hjärtat ♥

 


Plockade blommor ♥

 

Nej nu är det dags att koka te och kolla Big Brother. Imorgon har jag funderingar på att åka till Luleå och träffa mina fina vänner där. Så får det nog bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0