110522 - Hejdå Barcelona, hej Sverige!

I torsdags var jag ute och åt middag med bästa barcelonatjejerna! Det var grymt mysigt och gott. Efter middagen var det dags att säga hejdå åt bästa Denice! Vi stod kvar några tjejer utanför oss efter vi kommit hem till vår gata för ingen ville att det skulle ta slut! Jiiisses vad jag grät. Bästabästabästa.


I väntan på Denice.


Dags att beställa mat!


Denice och Sophie ♥


Fina Marie! ♥


Ceasarsallad till förrätt.


Och chokladkaka till efterrätt.


Och så slutsumman, haha!


I fredags var det dags att ta farväl av världens bästa tjejer. Grät konstant hela morgonen, och sen kom taxin och körde oss mot flygplatsen... Blev några hundralappar fattigare pga. övervikten, och sen satte vi oss på planet som hade något fel, vilket gjorde att vi fick sitta på planet och glo i 1-1,5 timme. Både jag och Karin slocknade på en gång och vaknade när det var dags att lyfta, haha. Trötta tjejer. Hoppa av, byta plan, packa om övervikten, sätta sig på nästa plan.


Barceloneta one last time!


Sen landade vi i älskade Norrland, och midnattssolen var uppe heeela natten ♥


Igår var jag med hela familjen till Jockfall där vi åt middag. Mys!



Jag och lillan köpte oss mjukglass!


Jockfall!


Dags för middag.


Sen kom vi hem och spelade sällskapsspel. Jag förlorade... Haha.

Jag saknar Barcelona - staden, vännerna, vädret osv. Men det finns ingen bättre plats än hemma, och just nu är det bara här jag vill vara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0