110519 - Bye bye Barcelona

Nu är vi inne på sista dagen. Imorgon denna tid är vi påväg till flyget. Blandade känslor, minst sagt. Skulle kunna skriva ett milslångt inlägg om allt här, men jag kan ändå inte beskriva... Från det att vi kom hit dag ett, satt i taxin och var tagna av bargen vi åkte förbi... Alla palmer, gatorna, husen... Och när vi fick nycklarna till våran lägenhet på Sant Miquel, sprang ner på stranden och kände på vattnet direkt... ALLT! Tills nu, när vi bor med sjukt härliga människor i våran älskade lägenhet på Ample, har våran givna plats på stranden, vet precis vilka klubbar som är dom bästa och vilka dagar man ska gå dit, hur vi alltid hamnar i vippen... Ja, sen har vi ju haft ett jobb här också. Haha. Känns inte som det. Aja, inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar Barcelona och hur mycket jag kommer sakna alla människor här, det sjukt sociala livet här, mina roomies, vänner, alla. TE QUIERO! ♥


Sista kvällen på CDLC. Denice, jag och Karin... I vippen ;)

Nu ska jag packa klart väskan så jag är redo! Sen ska jag till Park Güell med Sophie, och ikväll blir det hejdåmiddag med bästa tjejerna ♥ Imorgon är jag hemma och nej, jag kunde inte längta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0