110517 - Syttende mai

Idag fyller mitt älskade Norge år! ♥ Har varit i tingsrätten idag eftersom att det kommer bli att vittna framöver. Gah vilket tjorv. Men klart man ställer upp. Sen åkte jag hem, slängde på bikinin och drog till Sophie som låg på stranden. Haha, så härligt att vi har en given plats där vi ligger. Ligger vi inte på just den platsen så är vi inte på stranden hela enkelt ;) Sov flera timmar och drömde att jag var död, jag kunde inte ens vakna upp från den drömmen och fick panik! Aldrig känt så förr asså... Usch. Aja, nu är det dags att fortsätta packa. Snart klar! Sen så blir det sushimiddag på CDLC och sen antar att jag vi vandrar över till Opium?! ;) En sista gång..... Haha.

Här kommer bilder som jag tog av Rachel.


Sophie, jag och Rachel påväg till... Suite!


En sjukt full jag och en sjukt söt brasilianare inne i vippen på Suite.



Denice, jag och Marie redo för partey!


Jag, Rachel och Marie i kära vippen på kära Opium ♥


Sötaste Rachel och sötaste Denice on the flooooor!


Jag och Rachel på uteplatsen på Opium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0