110516 - Sista veckan i Barcelona!

Märks att det har hänt endel eftersom jag inte bloggat på typ 2 veckor, haha. Kan nog inte ge en riktig uppdatering eftersom jag inte ens kommer ihåg vad som har hänt men... Har festat en hel del varit på EurovisionPARTEY och fan vad bäst Sverige är!! :D Har testat på lite nya klubbar, haft en sjukt kul onsdag på Suit med Rachel och Sophie, träffat nytt folk, legat på stranden massor, myst med tjejerna och haft det superbra! Nu är det inte många dagar kvar... Tisdag, onsdag, torsdag och sen åker vi på fredag. Usch vad jag kommer sakna alla här. Galet. Nämen annars går allt bara fint.

Lite bilder på det då.


Var och såg på en human pyramide med Karin, Rachel och hennes tyska kompis. Det är tydligen något som är speciellt för Barcelona? No idea. Men duktiga var dom!


Sophie och Karin påväg ner till CDLC för gratis sushimiddag! Mums. Det har ju blivit några såna... Haha.


Tove, Olivia och Maja som alltid är så snälla och trevliga och bjuder in oss ;D


Sophie och jag!


Finafinafina CDLC. Sååå mysigt!


Cava, vitvin och lite snacks ;D


En del av middagen. Det kommer in mya tallrikar hela tiden! Mumsmums.


Sen kom det folk dit. Folk sitter och äter där och får massage samtidigt, haha.


Choklad och jordgubbar som efterrätt!


Uteplatsen. Sweeet!




Har lekt massa på stranden och i havet!


Igår for jag, Sophie, Denice och Marie på äventyr. Så himla fint!



Nice!


Cola Light och Fanta! ;)


Mys!


<3


Så fina tjejer! Denice, Marie och Sophie.


Jag och Sophie väntar på att Magiska Fontänen ska dra igång ;)


Barcelona!


Magiska fontänen.


Sen drog vi oss hemåt.


Mys!


Haha, mitt ute i skogen fanns denna.



Nu ska jag sminka mig och sen ska jag med tjejerna på sushinight på Opium. Min sista gång på Opium. Hujj. Blir dock inte en så sen kväll eftersom att jag måste upp tidigt imorgon och vittna... Yes, you heard me. Men det kommer nog gå bra :) Sen ska jag baaada och sola hela dagen lång, yey! Så att, då hörs vi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0