110504 - BAAARCA!

Igår efter att vi pressat klart på stranden (utan några större resultat.. Buhu) så drog vi hem och fixade oss och sen for jag, Karin, Emilia, Rachel och hennes kompis på Dunne's för att äta middag innan matchen började. Helt okej mat var det, hade kunnat smaka bättre. Eftersom trillade folk in och även Denice och Emma :) Så vi satt där ett par timmar.


Maten.


Dålig bild, men Rachel! :)


Också dålig bild men så är det när folk rör på sig hela tiden! Haha. Martin och Emilia.


Är tv-apparater lite överallt. Där är storbilden! Hähä. Det här är innan matchen börjat, sen var det proppfullt där inne!!


Lite nachos med ost, tomat och guacamole :D


Karin, jag och Rachel. Inte så NICE BILD MEN. Haha.

Sen drog vi till Plaza Catalunya och firade BARCA! :D Det är helt sjukt där, gaaaalet. Film finns på min facebooksida om någon vill kolla. Helt sick. Folk klättrar upp i lyktstolpar, träd, alla firar, dricker, ropar, smällar raketer, smällare, allt. GALET!


Mitt i skiten, haha!


BAAAAARCA!

 Sen blev det Boulevard, en klubb vi aldrig varit på. Skitkul! Drog hem vid 6 nångång efter att vi varit i hamnen ett tag. Idag har vi solat och haft det bra. Och guess what? FICK FÄRG!!! HAHA.



Tack Emilia för lite pics ;) Hihi. Nu ska jag duscha och sova. Trött som ett djur. 15 dagar kvar i Barcelona. Vad hände med tiden? GAH! Pressa ska jag. Pressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0