110502 - Norrland

Denna kväll fast för två år sen (what?! redan??) var jag ute med syster och fotade. På kvällen åkte jag ut med mamma och pappa. Vi åkte ända bort till Jockfall. Där var det supermysigt och fint, som det bara kan vara i älskade Norrland ♥

<p>ig&aring;r &aring;kte vi upp p&aring; berget och fotade.<br /> &Aring;&Aring;&Aring;&Aring;H jag l&auml;ngtar tills vi ska dra en <i>roadtrip</i> till fj&auml;lls, inte l&auml;nge kvar nu!!!! :D</p>
Lika fint på dagen...

 
eftersom jag har sovit hela eftermiddan idag så var jag pigg som en mört ikväll ;) här ser ni resultatet. tusan vad fint det är uteee!
Som på natten.

Just nu räknar jag bara ner dagarna tills jag får vara hemma igen. Saknar er så galet mycket!! :) Loveyoooou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0