110502 - Semestern har börjat

Helgen har sprungit iväg som vanligt. I fredags var det after work med jobbet, och sen hem och ladda om för att avsluta kvällen på Opium och Sotavento. Var död i lördags när det var valborg så för mig blev det inget firande... Istället skypade jag och sov ♥  Igår var det söndag. Då var vi ett gäng i parken och solade. Dock utan resultat eftersom att jag och Karin tänkte att solen var så stark att vi skulle bränna oss (som vanligt) men hell no. Nästa gång blir det ingen solkräm, utan olja istället!! Haha. Låg där till nångång vid 17, sen hem och äta lite middag och vidare till Denice där Rachel också var. Vi bakade chokladbollar och introducerade dom åt Rachel, haha. Såg lite vänner och hade det mys!!

Idag är första dagen på vår semester, och gissa vad det är för väder? REGN! Haha. Men men, får bli en mysdag då. Har ändå lite saker att ordna för framtiden så är väl bara att fixa det idag. 18 dagar kvar tills vi är på svensk mark igen och jag vet inte om jag kunde längta mer efter er där hemma?! NEJ! :D Och 29 dagar kvar till Trondheim. Då är det dags att jobba röven av sig och jag är supermegataggad för att casha in så ni anar inte! Fan vad jag ska jobba! Och ha det kul, såklart ;D


Jag lånar lite festbilder av Emilia eftersom att jag själv alltid är sämst med kameran när det väl gäller. Haha.

Långfredag:


Denice och Emilia.


Grattis på födelsedagen! ♥ Och mina ben ser sär ut, skulle precis ställe mig! Haha.


Förparty i vårat rum.


Även fast jag hade kameran så blev det inga bilder, haha.


Inne i VIP på Opium. Emma, Emilia, jag och Karin.


Och på påskdagen så såg vi ut såhär:


Jag, Jenny och Emilia på terassen på Opium.


Emma, Sophie, Denice och Karin på Opium.


Jag och Sophie, pöss!


Sen blev det jobbigt att vara med på kort när klockan blev 05... Hah.


Dance, dance, dance.


Ut och andas vid strandpromenaden. Det här ser man alltså PRECIS utanför strandklubbarna. Fattar ni hur underbart?


Ja, där ser ni. Här är alla klubbar. Några meter ner är havet. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0