110329 - Dåligt humör!

Då kommer bilder från igår då, till att börja med ;P


Karin var lycklig tjej vid Torre Agbar!


Och jag med!


Sagrada familia på kvällskvisten. Det var typ läskigt! Haha. Var grymt stort och så var det mörkt ute! Synd bara att det inte blir färdigt nångång. Men det är väl ändå en del av hela grejen, att det tar otroligt länge innan det är färdigbyggt!


Karin sprang över andra sidan gatan och tog en bild på mig nedanför Sagrada Familia. Fattar ni hur stort det är? Haha ser ni mig ens?! :D


Härligt i djungeln utanför Sagrada Familia, haha.


En liten park!

Sådär, det var några av gårdagens hundra bilder, haha. Idag efter jobbet har jag och Karin varit i tatueringsstudion. Yes, ni läste rätt. Det verkade jättebra där och dom var duktiga, så vi kör! Imorgon ska vi dit och kolla på våra skisser, och ifall det ser bra ut så kör vi. Antingen imorgon eller så på måndag. Men mamma, moster osv - oroa er inte ;) Kommer bli fem små fina svalor som flyger från foten och upp mot vaden :) Kommer inte göra en för varje person i familjen, eftersom att då måste jag ha många fler än fem, haha. Så istället kommer det bara vara en fin symbol och även en fin tatuering!! :) Suuuperfint. Imorgon skulle vi börja flytta, men hur det kommer bli återstår att se eftersom att vi tydligen måste betala deposition nu mitt i allt. Hmm. Vilket skit alltså. Nä nu är jag trött och grinig. Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0