110317 - Paket från Suecia

Tjosantjosan. Idag fick jag två försenade födelsedagspaket hemifrån ♥ Och nu förstår jag varför det var försenat - det tar ett tag för bl.a. en närbildslins + kläder och annat kul från Forever21 att komma :D Ååh, blev så glad!! Tusen tack världens bästa mamma, pappa, syster + familj där hemma ♥ Ni är bäst.












Nu sitter jag här... Dricker sangria, haha. På två timmar befinner jag mig, tillsammans med Karin, Emilia och hennes vän Rachel, på Sotavento. Där har vi det så bra att gratis mat (buffé), obegränsat med vin + champagne och frukter i chokladfontän väntar på oss! Haha hur nice?! :D Jobb imorgon tidigt, så ska försöka att vara hemma iallafall 02. Lägenhetssökandet går väl framåt och bakåt. Jävla skit. Men vi har iallafall tak över huvudet 1 april ifall vi inte hittar någon lägenhet. Snälla svenskar. Nu ska jag make(a) up mig. Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

fyfan vad ni verkar ha de bra där nere! är bara måttligt avvundsjuk ;)men vi saknar ju er här hemma i kylan ;P

hoppas de löser sig med lägenhet för er, men är väl snart tillräkligt varmt så ni kan ta och tälta på stranden, haha ;)hur går de med jobbet då? är de roligt?

Ha´de så bra och hälsa åt karin, vi syns när ni kommer hem igen :) puss&kram

2011-03-18 @ 10:13:52
Postat av: Katja

vad kul med så fina paket! :)

2011-03-22 @ 11:42:19
URL: http://formofoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg!

2011-03-22 @ 20:31:05
URL: http://jgw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0