110327 - Razzmatazz

Hejhå!

Då börjar vi med ett gäng gamla bilder.


En natt på Shôko för ett tag sen. Ove Sundberg från Solsidan skulle man kunna tro, haha!!


Emilia, Rachel, Karin och jag på gratis middag + vin @ Sotavento en dag!


Pannkakor och jordgubbsmojitos på Bistro42!


En härlig dag i parken! Ska dit och ta bilder någon härlig dag :)


Igår började vi dagen med att sova 14 timmar. Haha. Sen gick vi till Mare Magnum, ett köpcenter rätt nära oss. Shoppade loss som aldrig förr, nästan. Hittade endel saker ja. Tog med kameran så här får ni lite pics frn en underbar lördag!


Vackra hamnen.


En liten båt i hamnen. Haha.


Ben and Jerrys. Det var här vi åt våffla med glass + chokladsås. Fattar ni hur gott? :D



Inatt var vi på Razzmatazz. En nattklubb med 5 våningar! Först vid 22 drog jag och Karin till Linda och John. Där drack vi sangria och kollade på youtube-klipp så vi fick hemlängtan, haha. Norrlänningar. Sen då... Då tog vi taxi till Razz. Det var sick. Gick till ett dansgolv, gick till ett annat, och sen tillbaka till det första. Haha. Spelades The Killers, Empire of the sun, Beatles osv. Grymt härlig musik. Var som att vara på festival! Träffade härligt folk också och fick öva på spanskan. Haha katastrof. Kom hem vid 7-8 imorse efter att äntligen fått tag i en taxi. Sen så var det dags för köttfärssås och spaghetti och sen tack och gonatt. Eller gomorron.


Två brudar som är redo!!



Karin och jag på Razzmatazz! Se ena dansgolvet, sick.



Bästa dansgolvet! YEY!


Vaknade vid 15 och har sen dess hunnit vara ute en sväng i det härliga vädret! Käkat en pizza och kollat lite Big Brother. Precis som en söndag ska vara! Imorgon är det måndag. Jag längtar inte. På tisdag ska vi börja flytta också. Gah.



Nu är det dags att natta igen! Härligt ;D Pussgonatt.

Kommentarer
Postat av: F

Hahah, jag minns Razzmatazz - helt galet om jag inte blandar ihop det! visst tar det aldrig slut? Det är lite industrikänsla va? Man går uppför trappor och in i rum och nya dansgolv överallt. Och så kan man röka på någon altan någonstans högt uppe vill jag minnas. men jag minns inte mycket från den kvällen. Blev lite många shots i baren....



Och ahhaha, garvar ihjäl mig av bilden på "ove" - jag hoppas inte du sa till honom att de var lika - kan ju tänka mig att han inte tar det som årets komplimang.



Blir avis när jag ser bilde rpå det fina vädret, ska i och för sig inte klaga. Strålande sol och blå himmel här hemma också men så himla kallt! Vill också åka bort!!



Puss!

2011-03-28 @ 15:00:53
URL: http://manofred.blogg.se/
Postat av: renne

du är så fin petrus!! hoppas allt är bra med dig och var rädd om dig!! pussokram

2011-03-28 @ 16:50:31
Postat av: Elin Öhh

tack så mycket för alla svaren, supersnällt! :)

2011-03-28 @ 19:37:39
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0