110322 - En dag på stan

Nämen vad kul att logga in här på bloggen och se att jag har över 700 nya läsare idag! Ser att jag är på blogg.se's första sida. Hej alla nya läsare!! Hoppas ni är här för att stanna! :D

Idag var det alltså en ledig dag som stod på schemat. Jag och Karin har sovit länge, städat och gått på stan! Det är så kul att gå på stan när man är utvilad och inte har varit där på ett tag. Blev endel sommarplagg som fick följa med hem. Och presenter till mina fina där hemma, såklart ;) Saknar er!



Även om det står +22 så är det typ +14. Det blåser så galet mycket!


Ja, ni ser ju själva..


Sen kom vi till ett av alla H&M. Litet va? Haha.


Och ett annat H&M. Grym entré. Väldigt gammalt, men fräsch byggnad :D


Den här söta lilla (!) godisbutiken heter Happy Pills. Första gången jag och Karin gick förbi här så undrade vi vad det var för spännande, haha. Men är såklart massor med gott godis! Man tar på sig en plasthandske och sen plockar man godiset antingen i små burkar, dosetter och som vi gjorde - en liten påse. Som ett litet apotek, haha. Lite dyrt är det ju, men tusans så gott!!


På med handsken och plocka! ;D



Så sant ♥


Sen gick vi hemåt och då var det mörkt! Carrer Del Bisbe's Brigde har ni här.

Nu är det sovdags. Imorgon är det jobb igen. Skönt att vara lite utvilad nu iallafall. Ser droppar på fönstret, inte kul. Hoppas på bättre väder när jag vaknar!


Kommentarer
Postat av: Ida we

Finaste godisbutiken jag sett! :)

2011-03-22 @ 23:20:22
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Therese

men ååååh, sånt godis (eller burkar!) vill ju jag ha. gud vad söööööööött!!! :D



vi saknar dig med. haha, tror faktiskt jag saknar dig mer än vad pluttan saknar dig. haha :P

2011-03-23 @ 05:56:08
Postat av: Anja

Svar:

Verkligen! Jag la upp lite outfits från idag, passade på när det var ljust och fint ute :)

2011-03-23 @ 16:46:04
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Popkungen

Vill också ha de där Happy Pillsen! ;D

2011-03-23 @ 18:39:12
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Fredrika

700 nya läsare? Hur kommer det sig??? Jag ser dig inte på förstasidan? Grattis :) Puss!

2011-03-25 @ 19:54:39
URL: http://manofred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0