110321 - Sjuker

Usch, det är sjukt tungt att jobba när man är såhär förkyld. Först blev Karin och Emilia sjuka men jag mådde fint ett bra tag. Sen var det min tur... Gah. Jag vill väl inte vara sjuk!! Har iallafall varit och införskaffat lite medicin. Tydligen är spansk medicin mycket starkare än i Sverige och det ska göra susen, haha.



Ja mina vänner. Idag blir det storhandling, är ju trots allt måndag! Om det är någon som har matförslag (utan ugn) så vill jag gärna ha dessa!!! :D



Imorgon är det tisdag och då är vi lediga! Vi har två semesterdagar per månad (så har sammanlagt 3st nu) och bokningssystemet kraschar hela tiden på jobbet så nu fick vi ta ut en semesterdag och testa om systemet funkar när vi är färre som jobbar istället. Inte mig emot, behöver verkligen vila. Så det ska bli skönt!

Nämen det var allt. Förlåt att alla bilder är stora och kassa osv. Men jag har fortfarande inget bildredigeringsprogram!! Blir tokig.


Kommentarer
Postat av: Issa

Vad konstigt det såg ut med vatten på handlingslistan, haha. Krya på dig gullet!

2011-03-21 @ 21:36:45
Postat av: notalmost.blogspot.com

fin blogg! :)

2011-03-22 @ 15:16:09
Postat av: Elin Ö

Hej!

Fin och intressant blogg du har. :)

Jo, jag bara undrar vad det är du jobbar med i Barcelona och hur du fick jobbet? Jag är nämligen själv lite sugen på äventyr.

Mvh Elin

2011-03-22 @ 17:10:04
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Tack så jätte mycket! :)

Din headerbild är väldigt fin!

2011-03-22 @ 18:37:49
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0