110319 - Pannkaka!

Hallådär!

Igår var det fredag som ni kanske minns. Var grymt skönt väder men det fick man ju inte ta del av eftersom det var jobb. Men så är det. På kvällen blev det pannkakor och jordgubbsmojitos på Bistro42. Det har nog aldrig varit så gott som igår! Haha. Sen så drog jag med Emilia och gänget till Opium. Där hamnade vi i VIP och det var ju trevligt med gratis alkohol :P Sick. Träffade iallafall grymt härliga människor och vid 06 tyckte jag att det var dags att gå hemåt. Gick strandpromenaden hem med en tjej från Slovakien (eller var det Slovenien?), en spansk jobbig man och två norrmän som var våra grannar visade det sig, haha.

Idag har jag och Karin varit i Parc de la Ciutadella och gud så fint det var!! Tog inte med kameran eftersom risken att bli rånad är alldeles för stor eftersom risken att man somnar också är stor! :P Träffade några tjejer från jobbet där också. Var iallafall skönt, 19 grader, men det blåser så kallt :/

Ikväll är det bara myskväll. Är för trött för något annat. Men då vet ni hur läget ligger till! Ska ladda kameran och damma av den så kommer det nog bilder imorgon ;)



Igår beställde jag och Karin varsitt läppbalm volume booster från StyleByTyra :) Haha spännande!

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag betsällde också det, vad tyckte du?

2011-03-23 @ 20:29:15
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: frida w

snyggt!

2011-03-26 @ 08:23:55
URL: http://widmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0