110315 - Long time no see

Ska bara förvarna er. Mitt bildredigeringsprogram funkar inte längre så alla bilder är oredigerade och nu kan jag inte göra sådär fint som jag brukade tidigare :( Ska ordnas så fort jag får tid!! Har massvis med bilder som jag måste visa. Aja. Här är några iallafall..

Kommer inte ens ihåg allt vad som hänt sen sist. I fredags var det dags för en tur på Bistro 42. En bar som hade svenskt godis, svensk cider, skagenmacka, köttbullemacka, svensk musik osv. Där stannade vi länge och drog sen vidare till Shôko. En nattklubb. Kommer nog aldrig gå dit igen eftersom vakten + hon i baren var sjukt otrevlig. Blö. Kom iallafall hem vid 5-6 nångång efter att ha blivit utelåst i regnet! Haha så kan det gå.


Jag och Linda på Bistro 42. Vi hade matchande kläder, haha.

I lördags mådde jag bara skitskitskit. Men det förtjänade jag ju såklart ;p Blev inte mycket gjort då. Söndagmorgon vaknade vi på Sant Miquel upp av en parad längs stranden. Var bara hoppa i kläderna och gå ut för att ta lite pics, haha. Sen gick vi till katedralen och sökte upp ett ställe med god paella. Vi hittade ett mysigt ställe på Plaza Real och sen satt och åt och drack sangria, tills det var dags att gå hem igen :)


Karin och jag efter att vi äntligen tagit oss ut :p Dags att fota parad!!


Parad




Haha, så söta.

Sen tog jag och Karin en tur till Barcelona Cathedral. Vi fick inte komma längst fram till gudstjänsten för att man typ var tvungen att be då? Fattade ingenting så vi fick hålla oss på rätt sida om gudstjänsten, haha.


Trist att dom alltid måste bygga om så att man inte får ta fina bilder :(



Sjuuukt fint där inne!


Sangria



Och paella!

Idag blev man väckt av åska, hagel coh regn. Jag som trodde jag var i BARCELONA?! GAH!! Ska iallafall traska till bussen som tar mig till jobbet nu.

Har news också men det får vi ta en annan dag ;) Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0