110310 - En månad

Tjosantjosan. Det här inlägget skulle kommit igår men orkar inte ändra något. Måste bara ge en snabb update! Haha.

Idag har vi bott i den här lägenheten i en månad. Det är alltså en månad sen vi anlände till Barcelona. Tiden går helt sjukt fort! Har inte hunnit tänka efter vart jag är ens, haha. När jag och Karin låg på stranden idag så låg vi i solen (med tjocktröja men ändå...) så kom vi på en grej; ATT VI ÄR I SPANIEN! Haha det är så knasigt.

I tisdags var jag, Karin, Emilia och hennes kompis ut. Först såg vi när Barca spöade Arsenal i 15-20 min medans en sjukt stark sex on the beach slank ner, och sen gick vi och tog lite goda shottar på shotbaren, tog fel tunnelbana fast vi visste vilken vi skulle ta, och till slut kom vi till Opium! Bästa stället, absolut :D Där åt vi frukt doppade i chokladfontänen och snackade engelska med engelsmännen som absolut inte var fula ;) Hoooho. Vid 04 var det dags att styra kosan hemåt för att sen må piss dagen efter då det var dags att jobba. Men det gick ju det också. Sen slukade bankomaten mit visakort också och när det väl kom ut så klippte dom på banken det i två bitar. Man tackar. Så då var ett nytt beställt. Gah.

Idag har vi haft det varmt och skönt. +18 tydligen. Kändes dock inte så varmt men som sagt var så kunde vi ligga ett tag på stranden med jacka/tröja eftersom det blåser så mycket vid havet. Var två tjejer som badade och vissa solade med shorts och linne. Men det var inte okej, haha.

Har nog inte berättat att vi måste flytta ut från våran underbara lägenhet 1 april. Eftersom vi bara har hyreskontrakt månad för månad så är det tydligen så att en annan person ska flytta in hit 1 april. Så på 21 dagar bor vi inte här längre. Hoppas verkligen att vi får bo kvar på Barceloneta. Vill verkligen inte bo på något annat ställe!! ♥

Imorgon är det jobb som gäller. Sen är planen stan, svensk "fest" på en mysig bar här på Barceloneta. Godis, svenska drinkar, hähä, snus, skagen och köttbullemacka! Ja, ni ser vad bra ;) Sen ska vi ut. Opium tror jag. Hähä.

NU ÄR DET MAAAAT! Blir inga pix idag. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Lahti

Hey Honey!

Wow, du verkar leva livets glada dagar! Det är helt rätt! Jag o min kära familj är på söndagsmiddag hos Jea o Daniel! Det bjuds på köttsoppa, det du! Men er pizza på stranden såg inte helt fel ut... Ta hand om dig! Kram Camilla.

2011-03-13 @ 18:19:21
Postat av: Viktoria

Haha, middagen är bäst! :D Yeees, jag vet att vi borde det. Men är inte säkert hur länge vi ska stanna så har inte fixat nått boende. Ska ju dessutom en vecka till Grekland under påsk så åker iaf härifrån då, och kan hända att jag stannar i Sverige då.. även om jag trivs sjuuuukt bra här! :)

2011-03-14 @ 18:17:12
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hoppas det går bra med lägenhetssökande!! Mitt lägenhetssökande i uppsala ligger på tjock is kan man väl säga.... stannar nog i stockholm lite längre än vad som var tanken =P! Hoppas ni njuter. Idag sken solen här hemma också. Fantastiskt!

2011-03-14 @ 19:00:57
URL: http://manofred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0