110308 - Ett paket i lådan

Idag har vi storhandlat Alcampo efter jobbet. 40 euro för en veckas mat, fantastico! Om det nu räcker hela veckan, haha. Sen fick en bankomat för sig att sluka mitt kort så måste dit imorgon och hoppas på att få tillbaka det. Jävla skit. Inget bra väder har vi haft idag heller. Det har regnat hela natten och imorse, och nu blåser det bara massor och är grymt stora vågor på havet. Inte kul. Men dååå ska jag berätta något som gjorde min dag. Ett paket i brevlådan från bästa Issa! ♥ Bästabästabästa kusselin! Saknar dig så, men snart är det äventyr för oss igen!! :)




Och finaste kortet! Haha! TUUUUSEN GOA KRAMOR, TAKK!! ;)

Nu är jag mätt i magen efter fajitas till middag. Dags att hälla i sig ölen och sen dra på någon pub och se Barcelona-Arsenal! Efter det måste det väl ändå bli Opium?? ;)


Kommentarer
Postat av: Issa

Det var så lite så, inte varje dag andra halvan av gunde fyller år ju! Saknar dig med och TUUUUSEN GOA KRAMOR till dig också, hoppas verkligen att det snart blir nya äventyr för oss ;)



Haha, opium eller kanske det ni har i köksskåpen? nä usch, skoja bara :p

2011-03-08 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0