110305 - Fiesta

Igår blev det förfest med 8 st andra hos Åsa, eller ja, 9 st andra med hunden som ville joina halva natten ;) Mitt i allt var klockan efter 02 och vi som skulle ut hann inte komma till Opium Mar innan listan slutade gälla... Så blev att lägga ut 20 euro på inträde då, men whatever. Då ingår ju en drink iallafall. Hade en skojsig kväll där iallafall! :D Dansade, shottade, träffade italienare och fransmän och fick frågan flera gånger om jag var från London. Vet dock inte varför? Haha! Klockan gick och vi hängde inte med, så när den blev 05.45 var det dags hämta ut jackan och traska hemåt efter stranden :)


Taggade tjejer!


Vi tog oss fram till Åsa, som har finaste takterassen!






Jag och Åsa var taggade på Opium Mar!!


Åsa, jag och Elin ute på Opium


Italiano eller french? Ingen aning, men han ville iallafall ställa upp på bilden ;) Haha!


Knasig bild pga. blixten, bara så ni vet! Haha. Men alla brudar samlade, + random kille som tyckte om att vara med på kort.


Sara, Elin och Åsa!


Transorna som dansade på Opium, hah.


Idag har det varit en riktig bakisdag. Sovit och ätit, typ. Men nog är det värt ibland. Blir då inte många knop ikväll. Lite big brother skulle jag tippa på. Är dock inte trött så vetefan hur jag ska kunna somna inatt. Men men. Imorgon måste vi iallafall försöka ta oss ut för enligt vädergudarna så ska det vara SUNNY och VARMT imorgon. Så snälla, snälla, snälla låt det stämma. Kanske man iallafall kan skippa jackan... Hade ju varit underbart.

Sen en jobbig grej. Igår på Opium så var det en sån jääävla snygg kille där som såg exakt ut som Robert Pattinson. Gaaah, även fast både jag och Karin pratade med han så fick vi inte tummen ur att ta fram kameran så hade ni fått se. Var galet likt!! Grrr ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag vill också se robert pattinson kopia! och tr¨ffa italienare mohaha

2011-03-23 @ 09:59:42
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0