110303 - Rent och pent

Hello Sweden. And Norway. And Spain. Och alla andra. Tänkte meddela att vi har fantastiskt väder här i Barcelona! Idag har det varit +8 grader och regn! Underbart. NOT.

När man bor i en lägenhet med vitt klinkersgolv så måste man städa ofta. Ikväll drog vi en storstädning, slog igång tvättmaskinen och faktiskt så satte vi undan resväskorna också! Haha på tiden kanske. Men nu är här så rent och fint i varenda vrå, typ. Dags för en dusch och sen lite big brother och innan klockan 23 är det sovdags.


Vi har haft skurhinken på balkongen i några dagar, så under den tiden har stranden blåst in i den, haha.


Soffan har fått agera jackhållare, men nu blir det ändring, haha. Sen så hade vi visst lite skor också...


Rent och fint!!! :)


Skinande rent, tada!

Imorgon mina vänner... Då är det fredag. Fredag innebär jobb 9-15 och sen blir det förmodligen middag och stress. För på kvällen blir det partaj och fan så taggad jag är!! :D

Och vad kul med kommentarer, gullisar!! ♥ Fortsätt så! :D Sen så undrar jag hur man lägger upp filmer från kameran här? Eftersom dom är alldeles för stora så måste jag på något sätt göra om dom till mindre så det går att lägga in på bloggen... Men hur? Hjälp! Någon?


Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, härligt med skosamlingen. Hur många par är det?

2011-03-04 @ 11:50:50
Postat av: Lovisa =)

Oj, här står man på jobbet och tittar på blogg.se framsida och ser en blogg som er intressant ut.. borde egentligen läsa igenom din blogg innan jag ställer dom h¨r frågorna, men blev så nyfiken!



1) har länge letat efter en bra blogg från Barcelona.. bor du där?

2) Hur länge ska du vara där och har du flyttat dit själv?

3) Har du jobb där och isånna fall vad för typ av jobb?

4) hur gammal är du?



haha du måste tycka jag är psyko men blev så nyfiken. Läste faktiskt detta inlägg och kan ju berätta att själv brukar jag bara ladda upp mina filmer på youtube sen kan man bara bädda in dom i blogginlägget :)

2011-03-23 @ 09:37:00
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0