110301 - Nu är det MARS!

Googlar och googlar. Älskar GOOGLE! Men vet ni vad jag googlar på? Och vet ni vad jag inte älskar? Att det är pissväder här närmsta tiden. Eller nä det är verkligen inte pissväder, det är sol och skönt. Lite kalla vindar. Inte stekhett så man kan steka! Men då kan man ju sända en tanke till er som går i dunjacka där hemma, då känns det lite bättre. Men allvarligt, nu behöver jag sol och värme. Vill ju sola. Bli brun.


SOLIGT var det idag! Folk på stranden, surfare i vattnet och segelbåtar som guppar på vågorna. Men som sagt var, det är inte varmt för det!



Tog en bild nyss med camen. Såhär knallvita är vi just nu!! Men okej, den är 7-8 år gammal... Söta barn var vi.



Och en till sak... Varför vill ingen kommentera min blogg?? :(


Kommentarer
Postat av: Jea

Jag kan kommentera! Jag läser varje inlägg, och rapporterar vidare till det hemtexiska högkvarteret! Reine var in och hälsade på i helgen btw, hon är sprickfärdig snart!

2011-03-01 @ 21:44:44
Postat av: Fredrika

Du, jag tycker den solen ni har verkar vara alldeles underbart! Då är det lite ljust och vackert i alla fall, även om man inte kan steka. Du kan fortfarande sitta ute i solen på något café med en tjock tröja och KÄNNA solen i ansiktet - här är det pissväder - gråa dagar. Puss!!

2011-03-01 @ 22:10:07
URL: http://manofred.blogg.se/
Postat av: Issa

Men söta! Förresten så accepterades inte min kommentar när jag skrev för ett tag sen. Censurerades den? ;)

2011-03-02 @ 00:32:41
Postat av: renno

ingen vill kommentera hos mej heller:P haha.. vi är nog offer du och jag. men vad fint ni har det där nere. hoppas allt är bra med dig :) lovar att skriva så fort bebis kommer :) pussokram

2011-03-02 @ 07:19:24
Postat av: Therese

Haha, småisar! :)



2011-03-02 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0