110629 - Friiii som en fågel

Igår när jag vaknade och skulle dra på jobb så sa jag hejdå åt Ida och insåg att det är 16-17 dagar tills jag kommer se henne igen. Gullet då. När jag kom hem efter jobb så var det så sjukt lungt här hemma. Ingen som satt i stuen och flabbade, haha. Så jag gick och la mig istället...
Idag har jag haft fri men ändå massa saker att göra. Fixa skattekort till nya jobben, och sen möte på jobbet. Ikväll har jag och mina jenter lagat sjukt god mat och har precis tryck i oss några popcorn. Hähä. Funderar på att dra en snabbis på butiken och sen ta en promenad. Sjukt varmt ute, dock ingen sol men den fick jag se tidigare idag så nu klarar jag mig ett tag ;)

Nu ska jag jobba torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Onsdag börjar jag på IKEA. Så nu lär det inte bli mycket till liv.... Haha.
MEN FAN TA MELLANSLAG DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0