110627 - Midsommar är slut

Börjar där jag slutar då.

Torsdag slutade jag jobba 22.30. Ida och Madde mötte mig med ett drinkglas och så svidade jag om till festkläder och så bar det av ut på byen. Downtown såklart. Träffade roliga norrmän och festade fram till morgonen, då var det dags att sluta tyckte vi.












Fredag var det slitet, men det var ju midsommarafton. Grillade, hade krans i håret och festade med ett gäng svenskar som dök upp från ingenstans. Men det var ju trevligt det också :D Även några norrmän joinade. Sen blev det Downtown och dagen efter var det inte kul alls...


















Lördag var vi slitna. Men man vet ju aldrig vad man missar en lördagkväll på DT. Så vi bestämde oss för att gå dit en tredje kväll. Förferren var trevlig, och DT var trevlig och så. Igårmorse gick jag upp klockan 07 för jag trodde jag skulle började jobba kl 09. Tji fick jag när jag kom till jobbet och fick höra att jag skulle jobba 15-21. Yey. Bara att vända om och gå hem.










Igår var det söndag och då hände inte mycket. Idag är det måndag. Har varit hos läkaren (efter många om och men för att vi är utlänningar!!!!) för mina utslag och köpt medicin för 700kr. Det var ju mindre kul. Nu ska jag dra på mig kläder igen, sitter i onepiecen som vanligt... Haha. Så ska jag med Ida och Madde en tur på Solsiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0