110623 - Dagarna går...

Som jag nyss sa åt Ida - jag kommer ju inte ihåg vad vi gör för vi gör så mycket, haha.

I lördags var det som sagt var onepieceparty här. Eller okej, vi fyra hade onepiece och resten hade festkläder eftersom det bara vi som är så coola och vågar ha den på oss, eller för att det bara var vi som hade en... Haha. Svammlade och skämde ut oss på gatan i våra teletubbiedräkter ;) Sen drog vi på Crash och det var nice som vanligt.


Taggade brudar!!


Vem gillar inte Sverige? ;p







;D


Bästa tjejerna! ♥


Mooooot CRASH!!!


Låååång kö som vanligt...




Söndag var det bara bakisdag. Soligt var det också så vi började med en kaffe på Oska och så beställde vi mat, tog med Topsy till parken och låg där hela dagen. Jon, Torodd och Basse joinade oss och så spelade vi kubb. Jag var sämst, så då vet ni det!!


Så söta :D


Kubb.

Måndag fyllde Isabel 21 år! Började morgonen med att gå till Solsiden och hämta ballonger eftersom dom har haft sommardagar där och hela köpcentret har varit pyntat med blå och gula balllonger. Vi frågade om vi kunde få dom, och såklart fick vi det ;) HAHA. Till midsommar... Heh. Så länge får dom pryda vårat stora skyltfönster. Sen drog jag till gymmet och fick ett personligt träningsprogram och så var det dags att gå ut med tjejerna och äta sushi! Gott som satan. Efter det kom Jon och Basse förbi på tårtkalas mitt i natten, haha.


Sushiiii


Glada jenter


SJUKT GOTT :D


Tårtkalas!

Tisdag, då jobbade jag. Wohooo. Efter att ha varit ledig i 9 dagar. Sen kom jag hem, less som satan... Och vad ser jag då? Jo, att jag fått jobb på IKEA!! Så 6 juli börjar jag där. Tror det lutar åt att ha två jobb :D

Onsdag igår. Också jobb. Har jobbat kväll två dagar i rad nu så har typ inte träffat någon annan än dom på jobbet, haha.

Nu ska jag gosas lite med Topsy... Hon flyttar ju idag eller imorgon :( Hujjj vad jag kommer sakna lillen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0