110617 - Äntligen

Heija!
Igår blev det några vinglas på Solsiden med ett gäng glada människor. Eftersom att typ alla utom jag och Issa hade jobb dagen efter så blev det vi två som drog till Ricks. Men vi klarade oss ju fint där och träffade på trevliga norskar som vi tog med oss till Circus. Koseligt! Avslutade kvällen med mat från BK så Issa fick gå och mata mig hela vägen hem, haha. När vi kom hem kom också skrattattackerna och ingen av oss kunde sluta!! Sen var det dags att rasta hunden vid 03... Gjorde dagens goda gärning och följde en tjej hem till där hon bodde eftersom hon bad oss, haha. Så aaaaatt..
Imorse var det bara att ta ut Topsy på en liten tur! Sen träffade jag Fanny, en tjej från Luleå som Issa känner, som också bor i Trondheim. Jag, Issa och Fanny tog med oss kubb och drog till Marinen där Steffen & Co var. Grillade lite, även om det kom några regndroppar... Haha. Men våran engångsgrill var såklart trasig så blev ingen mat för oss där. Spelade kubb, och jag och Issa förlorade som FAN mot norrmännen. Pinsamt. Men nästa gång.
Denna varelse satt i min säng när jag vaknade. Whatttaaaa fuck?!
Steffen var cool på marinen.
Vinnarlaget...
Ingen mat och ingen vinst, men lika glada var vi ;)
Sen drog vi hem... Och vet ni vad vi gjorde sen?! Gick till gymmet och skaffade oss träningskort!!! Så jag och Ida körde ett träningspass direkt. Som tur är har hon tränat där ett tag så jag fick hjälp, haha. Var sjukt nice och nu ska jag fortsätta såhär. Ikväll har vi alla fyra här hemma spelat yatzy och myst på i våra onepiece! ♥ Sen gick jag och Issa på en långtur med Tospy.
Imorgon är det onepiece-party här hemma! Sen dressar vi väl om när det är dags för utgång ;) Kommer bli niiice för alla är taggade till tusen!! Det var allt för idag. Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0