110615 - Sverigetur

Jag hinner inte med i svängarna. Händer så mycket nu så vet inte vart jag ska börja. Kan börja med att säga att vi var på lägenhetsvisning den där dagen. Det var sjukt varmt och soligt ute, så jag, Madde och Ida drog på oss shorts och linne och började knalla. Lägenheten var sjukt snygg och vi slog till! Så från och med 15 juli kommer vi bo i en stor snygg lägenhet som är fullt möblerad med snygga saker ;) Nyrenoverat kök/vardagsrum och tre sovrum, balkong, bakgård osv. Perfecto! 


Vardagsrummet.


En del av köket :D

Sen så skojade vi och sa att vi måste börja gå hem innan det börjar regna, och så kom vi ut... Då ösregnade det. När vi kom hem så var Jacob och hans snygga kompis hemma... Och då såg vi ut SÅHÄR!! Haha.


Blöta som fan. Vet inte om man ser det, men vi är GENOMBLÖTA!

I söndags var det sommerfest på byen! Då hade i också avskedsparty för Jacob som flyttat. Blev en rrrrriktigt nice kväll. Jag och Issa börade med middag på Solsiden som var sjukt gott! Sen kom vi hem och då var det party all night long! Bästa förfesten någonsin! :D Sen drog vi till Downtown.


Glada laxar.



Haha, taggade brudar!!


YEEAH!


Dagen efter går man på Oska och äter pizza, eller kebab, eller hamburgare. Det är ju den svåra frågan. Sen sätter man sig i soffan och chillar. Och så kan man sova ifall man vill det ;)



I måndags när vi mådde som bäst, hähä, fick vi en snilleblixt att vi skulle åka till Åre på tisdag. Sagt och gjort. Vi ringde och bokade en bil och sen satte vi oss i vraket och styrde kosan mot Åre.


Vraket ;)


Jag och Ida drog på kisspaus.


SÖTASTE!!



Vi besökte systembolaget, ica, klädaffärer, max och apoteket! Sen drog i hemåt.

Idag händer det inte mycket. Vi ska städa och sen ut på tur, kanske shopping... Behöver en dator.

PUSS!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0