110608 - Sol, sol, strålande sol

Heia!
Jobbat morgon/dag igår och idag. Skönt att komma hem i tid även om det innebär att man måste kliva upp före fan, dvs kl 05.00! Är så mycket att ta in i huvudet så är helt slut efter jobbet alltid. Idag var det sjukt tempo så det var kul! :D Sen har jag varit ute lite och hängt i solen med Ida på hennes rast en snabbis tills Madde kom hem.. Och då gick jag med henne på Bik Bok och Gina Tricot. Haha. Hittade en klänning (halva priset på ALLT på BB, woho!) och en bikini + ett linne. Ohyeah. Så sommaren, jag är mer än redo! Imorgon är jag ledig, fredag är jag ledig, lördag är jag ledig. YEY! Så planen framöver är väl; torsdag - några pils i solen med några glada människor! :D LÄNGTAR! Kanske utgång efter det, är ju trots allt torsdag. Fredag - kanske hinna en tur till gamla jobbet, och sen grillfest med nya jobbet på kvällen. Blir kul. Måste bara hitta en grilldress eftersom det är dresscode ;) Lördag har jag inga planer än. Söndag är det jobb några timmar och sen dags för den årliga sommerfesten i stan hela natten lång! :D CRAZZZZZZY.
Nu är jag bara sjuuukt mätt efter våran goda kycklingsallad så blir nog inte många knop ikväll inte. Kanske dags att natta snart, haha! Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0