110607 - Jobba, flytta, jobba

Heia. Jeg har glemt å oppdatere bloggen, men jeg har jobbet og flyttet har hatt litt mye å gjøre! Okej skojaaaa ;) Eller nej, det är sant. Haha. Har jobbat fredag, söndag, måndag, tisdag... Ska jobba onsdag, torsdag och ev. lördag eller söndag. Så jo, nog jobbar vi på här borta!! Helt galet hur mycket jag lär mig hela tiden. Kommer bara mer och mer och mer, haha. Kul!! Sen fick jag precis mail om att jag får norska semesterpengar på några dagar... Och det var en SJUKT positiv överraskning!! :D Fyfan vad jag älskar Norge! Haha.


Tog en promenad och då var det konsert på Buran!


Gick förbi Svartlamon och hälsade på fåren.



Svartlamon. 


Svartlamon.



Igår flyttade jag och Issa in till Ida och Madde. Eller okej, jag jobbade och dom flyttade under tiden.. :p Så nu bor vi här allihopa. Jag och Issa sover i uppe på ett loft (tyyyp, haha) i Jacobs rum. Koseligt! Annars händer det inte mycket av värde. Jobbar, komme hem, umgås, äter och sover. Knappt det ens ;) Nä nu ska jag gå ner i tvättstugan och göra lite nytta... Spännande, har aldrig testat den, hähä.


Vårat fönster. Ser ni vilken fin utsikt in i rabatten? :D


Haha, våran kjempekoseliga säng!! Man måste dock ha pall för att ta sig upp. Sen ska det bli lite mysigare när Jacob har flyttat ut ;)


Vi älskar ju att spela gitarr ockå...


Och så har vi hängt tvätt idag som ni kanske ser, haha!

Nu är det dags för middag, vila och sen en tur på Ladestien. Nu är det dags att styra upp här va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0