110715 - Spontant besök

Har haft en sjukt härlig semester som innehöll allt en semester ska innehålla! Uppdaterar mer om det när jag hinner. Igår åkte jag bil 11 timmar och många stopp på fina ställen blev det. Slutdestinationen för mig blev Luleå och där blev det en dusch och kvällsfika hos bästa Olle. Hann se en film innan det var godnatt :) Imorse hann vi fika och sitta på balkongen innan det var dags att dra till läkaren som var huvudsyftet till att jag kom hem. Domen blev bl.a. virus och att jag varit för noggrann med min hygien! Hahah. Så nu blir det ändring så blir jag frisk, hoppas jag. Hatar att ha känslig hud!! Nu sitter jag på bussen och ska hem en sväng! Jaja, allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0