110710 - Sista natten


I fredags efter jobbet så drog jag och Isabel till gymmet. Men när vi kom dit så skulle det tydligen stänga om en kvart, haha. Istället drog vi med oss Madde till Solsiden och sen till Cirkus. Igår var det lördag. Stackars Madde har blivit sjuk, men jag och Isabel drog på förfest hos svenskar och sen drog vi till Crash där vi mötte AK och andra snygga vänner ;D Hade en sjukt kul kväll på byen, men det slutade inte där vetni. Nää, då var det dags för efterfest hos oss i vanlig ordning. Det var också kuligt. Somnade på soffan efter 05 nångång...



Idag har vi packat, sett tv, lyssnat på musik, ätit och haft det bra :) Det känns sjukt konstigt att det här är min sista natt här i lägenheten våran. Det har ju blivit vårat hem. Det är här vi sitter på kvällarna och skrattar åt folk som går förbi vårat megastora fönster. Hur ska det nu bli? Lägenheten är grymt mycket bättre, men området... Aja man kan inte få allt ;)


Nu ska jag och Isabel ta oss en äventyrsrunda här ute. Ni skulle bara veta vilka missions vi har, haha. Sen ska vi göra asgoda mackor och så sova. Imorgon åker jag till Sverige och där ska jag ha fyra mysiga dagar med mina bästa och jag längtar så mycket ♥ Gå på zoo, bo på hotell, äta mysa, fota, allt.

Sista inlägget från älskade Bakkegata 3. I'll miss you.

Bjussar på ett gäng "gamla" bilder.
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0