110708 - Mye som skjer...

Har börjat på mitt nya jobb i onsdags. På IKEA! Information + Småland. Trivs sjukt bra där. Trevliga och roliga människor som jag jobbar med, arbetsuppgifterna är varierande och roliga! 176SEK/timmen för att bl.a. leka med barn är ju inte fy skam :D Har haft ett uppehåll i träningen men igår tog jag och Isabel tag i saken och drog oss till gymmet. Det betyder alltså att jag har sjuk träningsvärk idag... Haha. Annars har vi väl bara jobbat, ätit, spelat kubb och myst på! Har varit två soldagar här, vilket är jävligt bra för att vara Trondheim ;D Hemskt.... Men snart kommer sommaren, tror jag.

 

 


Och bilden på mig, madde och isabel vill inte laddas upp så whatever då!!!

Just nu håller jag på flyttpacka eftersom jag åker till Östersund måndag-torsdag och vi flyttar medans jag är borta. Kommer ändå sakna hytten. Vi har haft så många galna, roliga och mysiga dagar och nätter här. Men nya lägenheten är så sjukt snygg och fräsch så det kommer bli nice! :D Sådär. Dags för en dusch, sen jobb, sen träning, sen... Vet inte. Ledig lördag + söndag, eventuellt! DET BETYDER EN SISTA FEST PÅ BAKKEGATA IMORGON :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0