110703 - Lite sol iallafall..

Ojojoj lugna er, jag skaaaaa uppdatera ;)

 
I torsdags blev det vin hemma med mina bästa brudar och sen drog vi till Cirkus. Fan vad jag älskar det stället ;D


Enda bilden jag hade från kvällen, haha. Madde och Eventyrsburs ;)

Trött som ett djur när det var dags att dra på jobb... Men men. Har haft jobbhelg och inte varit ut varken fredag eller lördag. Yey! Bara myskvällar.

Söndag och måndag blev det jobb. Inatt var jag och Isabel ute på nattliga äventyr och busade, sjukt spännande att smyga runt på natten :D HÄHÄ. Idag har jag äntligen varit ledig! Varit hos läkaren (jo, fanns en läkare som ville ha emot utlänningar, yey) och städat garderoben. Sen när Madde kom hem ikväll har vi suttit vid vattnet och matat änder och ätit kakor och glass :D Helt otroligt att det blev varmt och sol idag, woho. Nu dröjer det väl två
veckor till nästa gång...



Bästa Bakklandet!
















Imorgon är det en spännande dag för mig. Ger er en update när den är över ;) Längtar som fan till måndag då jag får träffa bästa syster + familj!! ♥ Bo på hotell, gå i djurpark, ha semester och bara mysa på!!

Sen så har jag ju hunnit beställa i vit iPhone 4 också. Fan så nice! Den är hemma i Sverige just nu, men den får jag hålla i mina händer på måndag, heeehe. Lycklig är vad jag är!! Har också hunnit boka en resa hem 10-16 augusti. Det kommer bli grymt mys och kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0