110228 - Födelsedagsfirandet

I lördags var det dags att bli 21 år. På dagen var jag och Karin på båttur med två stycken från jobbet. Det var kallt och vi åkte typ till ett industriområde. Blö. Men men, det var ju nice iallafall, haha. Nästa gång ska det vara varmt och så ska vi ta den långa turen längs kusten istället!

Först var vi några här hos oss, sen for vi och mötte Karins förra jobbarkompis + kompis på en jättemysig bar, och sen drog några av oss vidare till en annan bar, och så en annan bar, och så en annan bar, och till slut... En annan bar. Haha. Var nice iallafall. Slutade med att solen gick upp, då var det dags att stänga ögonen. Mm, klockan blev 07.30. Sen sov vi bort hela söndagen... Men det var ändå skitväder så whatever ;) Nu är det ny vecka och jag är redan taggad till fredag!!


Båttur.


Där är linbanan som vi ska åka... När det blir bra väder!!


Där står Colom.

Och så ett bildregn från helgen!!











Och lite mat då. Till vänster är bakismaten igår. Sjukt gott. Till höger är våran egna fajitas som vi åt idag. Kastade i lite diverse saker och fan så gott det var!! ;)

Och idag fick jag brev. Från mitt älskade Trondheim ♥


ÅÅÅÅÅH! Savnersavnersavnersavner. Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0