110225 - Handboll, utekväll och Magic Fountain of Montjuïc

Gah, blir så stressad när jag inte hinner skriva om allt vi gör! Haha. Men nu drar jag en snabb sammanfattning.

I onsdags drog vi på handboll med Åsa från jobbet eftersom hennes kille spelar. Det var kul för var ju några från svenska landslaget som spelade i båda lagen! :) Så fick vi också se vart fotbollsarenan låg, haha. Påväg hemsåg jag och Karin horor för första gången. Bara så ni vet liksom, hah. Usch. Sååå drog vi till en jättemysig bar som vi hittade och där drack vi en god drink och lite öl. Träffade några trevliga svenskar där som vi for med till en helt tom nattklubb?! HAHA. Så där hade vi den helt för oss själv tills vi drog vidare till en bar. Då kör vi lite bilder på det här!


Kan ni gissa vilka som vann? Hähä.


Sex on the beach på Santa Monica ♥


Vi var inte så fotosköna på den tomma nattklubben men vad gör det liksom! ;)


Och så hamnade vi till slut på baren som stängde kl 00 men vi satt kvar där till efter 05 nångång.. Hah. Det är BARCELONA!!


Igår låg vi alltså död och sen åkte vi och jobbade kväll medans det var varmt och skönt ute. Sjukt seg kväll var det. Ikväll däremot... Har vi varit till magiska fontänen. Det är en 30 minuters uppvisning av en sjukt stor fontän. Så spelas det typ klassisk musik, haha. Bakom fontänen är det ett slott som lyser upp med massa strålkastare. Galet fint! Se själva ;)


Påväg dit.


Ser ni vad fint?!















Sådär, och så har jag typ 5495495849 bilder till som jag egentligen vill visa, men antar att det kanske räcker med dessa för er som läser? ;) Hähä.

Idag har jag varit till en svensk frisör faktiskt. Jävligt billigt (om man jämför med vad jag betalat förut i Sverige och Norge...) men blev nöjd med allt utom utväxten som blev för mörk!! Men när är jag nöjd efter ett frisörbesök? Haha! Tror dock det kommer bli bra snart... Silverschampoo löser allt. Och så skulle jag ju komma tillbaka nästa vecka och se om något behövde åtgärdas. Great :) På 23 min fyller jag 21 år. Hujje. Fylla år är kul. Men 21?! Imorgon blir det ett roligt äventyr på dagen, och sen FIRA hela kvällen, natten och morgonen. BARCELONA! ♥

Så fick jag en present av cookie redan ikväll ♥
 
Mina favoriter!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0