110222 - 29 saker

Ikea blev det ikväll efter att vi jobbat och fått lite vila. Köpte mest ätbara saker. Efter två veckor här har vi varit två gånger på ikea, haha. Sen lagade vi jättegod mat, som alltid då, och gjorde flera matlådor. Så duktiga har vi då varit! :) Humhum. Vi har också skrivit ner massor av saker vi vill hinna se här innan vi reser härifrån. Tanken är väl att vi ska stanna här fram till sommaren, och om man säger att vi åker hem där i slutet på maj så har vi 13 helger här. På listan står det sevärdheter/saker vi vill besöka... Blev 29 stycken som vi kom på just nu! Haha. Nu väntar vi bara på solen så vi kan få fara ut och vara turister ♥

Sen så kan jag ju passa på att påminna alla om jag blir 21 år gammal (!!!!) på lördag. Alla (nästan alla iallafall) presenter godtas, just so you know ;)


Imorse klockan sju när vi slog upp våra fyra, hähä, blå så var det himla mysigt och fint väder ute! Det här huset finns nog med på 50% av bilderna jag lägger upp här nu, haha. Men så är det!!

Förresten så vill jag ha fler kommentarer!! ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

din present har inte hunnit komma än, den är beställd långväga, men skickar den så fort den kommer <3

2011-02-23 @ 06:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0