110221 - Alcampo

HEJ OCH VÄLKOMMEN TILL PETRAS MATBLOGG! Lite så känns det, haaha.

Egentligen vet jag inte varför jag uppdaterar varje dag, hah. Eftersom att vi kanske inte har så händelserika veckodagar när vi jobbar. Men känns som att jag glömmer bort vad vi gör annars. Och vem vill inte veta det liksom? ;)

Idag har vi alltså jobbat. Gick helt okej bra också så då är det ju såklart lite roligare än om det skulle gå pissdåligt. Sen tog vi metron till ett köpcenter vi hört bra om. Fanns en hel del bra affärer där så blir väl säkert mer än ett besök till där, hähä. Iallafall, anledning till att vi åkte dit var för att vi skulle storhandla på Alcampo. Inte det smartaste att göra när man åker metro och går!!! Men vi tog oss hem och med alla påsar + en 8-liters vattendunk. Veckobudgeten höll inte, men nästan iallafall. Då slänger jag upp lite pics på dagens middag i vanlig ordning.


Helt okej gott.


Och yesbox, ni ser rätt! PEPSI TWIST. Men blev bara en burk. Här på San Miquel äter man godis på helgerna!


Sen så har jag en sak att tillägga till ALLA som läser - VEM ÄR NI? Kom igen och kommentera nu!! Annars lägger jag ner ;) Punkt.

Kommentarer
Postat av: LH

Ni vet att jag läser :P

2011-02-21 @ 21:24:57
Postat av: Moster Lena

Jag är en moster som vill veta hur det går för småflickorna långt där borta. Kram till Dig och Karin.

2011-02-21 @ 21:31:56
Postat av: Anonym

JAG såklart!! Och jag törs kommentera också, hihi! <3

2011-02-21 @ 21:45:02
URL: http://idaahe.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag läser! Jag måste ju följa hur livet leker i våran fina lägenhet ;)

2011-02-22 @ 02:15:24
URL: http://emiliaajax.blogg.se/
Postat av: Maja

Och jaaag läser :)

2011-02-22 @ 09:19:13
URL: http://signeratm.blogg.se/
Postat av: Syrran

...o du vet att jag läser!



ååååh, pepsi twist! haha, skicka hem! ;)

2011-02-22 @ 11:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0