110217 - Jobb och regn

Sådär. Nyäten och glad igen, yey.

Idag var det meningen att vi skulle ta egna samtal, men eftersom inloggningen krånglade så fick vi samlyssna idag. Eller ja, fick ta samtal också. Var nice faktiskt. Hade inte så höga förväntningar på jobbet, men allt verkar bara bra där. Trevliga människor (jaja, vet att jag skrev det igår..) och helt okej arbetsuppgifter. Är som sagt var ingen pressande säljare :D

Idag regnar det som bara den, typ. Börjar sent imorgon så blir kanske att gå ut ikväll ;D Vad meeer... Nada mas.


Karin jobbade på. Och när vi kom hem så öste regnet ner här ute..

Näfan. En magnum vit och en siesta så är man redo för kvällen tror jag!


UPDATE. Siestan blev typ två timmar lång för mig. Karin då... Ja, hon ligger här brevid och sussar sött ännu ;p Nu ska jag göra mig en kopp te och slå på någon film. Sen är det nattdags. Sova, sova, sova. Laddar väl för imorgon istället.. He-he.

Kommentarer
Postat av: random

Söt tjej på bilden!

2011-02-18 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0