110216 - Barceloneta

Hola!

Idag har vi börjat med att försova oss men hann ändå till jobbet. Lite stressigt att göra sig klar på typ 30 min bara. Så... Har jobbat, samlyssnat hela dagen typ. Gick ju fint. Trevliga människor, och jobbet verkar ju helt okey. Vi säljer ju ingenting utan bokar bara in kunder på The Studio och så. Schyyyysst :) Imorgon ska vi själv börja boka, blir intressant! Heh. Tror det går bra iallafall.

Ja, den här dagen slutade ju med en hel del shopping. Ett par svarta chinos, bälte, kjol, parfym, linne, solbrillor (glömde mina hemma, hallooo), smink och ett par ballerinaskor. Vart slutade vi då måntro? Några hundralappar. Men allt här är så FINT och man vill bara ha allt. Särskillt skor och väskor. Jag och Karin har liksom tillochmed satt förbud mot att gå på stan nu ett tag. Så farligt billigt och fina saker är det här. Gah. Allt är så FINT!! Men så är det.

Har sett ett litet tema när jag gått igenom bilderna på Barceloneta, haha.







Sen kan jag ju även tillägga att jag letat efter magnum vit i Sverige utan någon vidare lycka. Och guess what, jag hittade det här! WIE! Ett 4-pack för cirkus 45 sek. Inte kanske så billigt, men väldigtväldligt gott. Och det är väl huvudsaken. Nu får snålandet börja. Aao, från och med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0